Σαν
να μην έφταναν όλα τα άλλα μνημονιακά μέτρα και αποδεικνύοντας με έναν ακόμη
τρόπο ότι στη “μετα”-μνημονιακή εποχή η καταλήστευση του κόσμου της εργασίας
παραμένει και εντείνεται, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ετοιμάζει ένα ακόμη άγριο χαράτσι
για τους εργαζόμενους και τα φτωχά λαϊκά στρώματα της Ανατολικής Μακεδονίας και
Θράκης.
Σε
εφαρμογή των «προαπαιτούμενων» που συμφωνήθηκαν μεταξύ κυβέρνησης και Ε.Ε., προβλέπεται να
λειτουργήσουν τα νέα διόδια της Εγνατίας Οδού . Εντός του Μαΐου πρόκειται να
ξεκινήσει η κατασκευή 42 νέων σταθμών σε όλο τον άξονα της οδού καθώς η σχετική
σύμβαση πρόκειται να υπογραφεί στις 2 Μαΐου και στη συνέχεια θα ξεκινήσουν τα
έργα από τον “εθνικό μας εργολάβο” ΑΚΤΩΡΑ. Νέος μετωπικός σταθμός θα
δημιουργηθεί στο Αρδάνιο του Έβρου και πλήθος από πλευρικούς σταθμούς θα
στηθούν σε όλο το μήκος της Εγνατίας.
Όλο
αυτό το δίκτυο διοδίων μετατρέπουν σε πραγματική φυλακή τους δρόμους της
περιοχής καθώς γίνεται απαγορευτική η
μετακίνηση τόσο στην Εγνατία, όσο και
στους γειτονικούς επαρχιακούς δρόμους λόγω και της εξωφρενικής αύξησης του
κόστους.
Τα
νέα διόδια και οι τεράστιες αυξήσεις των τιμών τους, όχι μόνο αποτελούν
επιπλέον επιβάρυνση για τους κατοίκους και τους εργαζόμενους που χρησιμοποιούν
την Εγνατία καθημερινά (όπως και κάθε ταξιδιώτη), αλλά επιπλέον θα φέρουν επιβάρυνση του ενδοαστικού δικτύου και θα
αυξήσουν τους κινδύνους (ιδίως για τα παιδιά), καθώς φορτηγά και άλλα μεγάλα
οχήματα θα επιχειρούν την αποφυγή τους. Φυσικά όταν πρόκειται για τα κέρδη του
κατασκευαστικού κεφαλαίου και των οικονομικών κολοσσών που πλουτίζουν σε βάρος
των εργαζομένων, η ασφάλεια των κατοίκων δεν απασχολεί ούτε την κυβέρνηση, ούτε
την Ε.Ε. Για άλλη μια φορά η πληττόμενη κοινωνική πλειοψηφία είναι εκείνη που
θα κληθεί να πληρώσει το βάρος των μνημονίων, της κρίσης και της μόνιμης
“επιτροπείας”. Τα νέα διόδια και οι αυξήσεις αποτελούν απλώς μια εικόνα από το
μέλλον των συνεχών μέτρων της “μετα”-μνημονιακής εποχής, η οποία θα διαρκέσει
ως το 2060, ενώ οι ιδιωτικοποιήσεις φαίνεται να προχωρούν με γοργούς ρυθμούς,
με τις αντίστοιχες συνέπειες για την εργατική τάξη.
Όμως οι δρόμοι, τα λιμάνια, το ρεύμα, το νερό δεν είναι εμπορεύματα
ούτε προϊόντα προς πώληση! Είναι κοινωνικά αγαθά και αποτελεί όρο ζωής για το
λαό να παραμείνουν δημόσια!
Ακριβώς
για αυτό οφείλουμε να αγωνιστούμε ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις που μόνο στόχο
έχουν την αύξηση της κερδοφορίας του κεφαλαίου. Να μπλοκάρουμε τα σχέδια
κυβέρνησης-ΕΕ-κεφαλαίου που φέρνουν ανάπτυξη για τις εταιρίες και εξαθλίωση για
το λαό. Να αντισταθούμε και σ’ αυτά τα αντιλαϊκά μέτρα, να γίνουμε ο
οργανωμένος λαός που θα παλέψει για την ανατροπή των μνημονικών μέτρων, για να
απελευθερωθούμε από τα δεσμά των μνημονίων και του χρέους, της Ε.Ε. και του
ευρώ!
·
Καμιά αύξηση στις τιμές των διοδίων
·
Να μην λειτουργήσουν τα νέα και να καταργηθούν συνολικά τα διόδια
- Ελεύθερη μετακίνηση για όλους.
·
Να ακυρωθούν οι ιδιωτικοποιήσεις του οδικού δικτύου και κάθε μορφή
επιχειρηματικής ιδιοκτησίας και εκμετάλλευσης στις δημόσιες υποδομές.
·
Συντήρηση και διαχείριση του οδικού δικτύου από δημόσιο φορέα, με
κοινωνικό έλεγχο
Με ΜΑΖΙΚΟ-ΔΥΝΑΜΙΚΟ-ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟ
ΑΓΩΝΑ
να ανατρέψουμε την πολιτική
κυβέρνησης-ΕΕ-κεφαλαίου!
Η “ανάπτυξή” τους δε θα περάσει
από πάνω μας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου